Merhaba bebegim 9 bucuk aylik . Ek gidayla 4. Ay sonunda tanisti. Daha dogrusu sadece tattiriyordum uygun besinleri. 5. Ay sonuna kadar ek gida ile ilgili hic sorun yasamadim. 6. Aydan beri ek gidayi reddediyor. Ilk disleri 7. Ayda cikti. Suan ust on disleri cikmak uzere. Kasigi gorur gormez agzini kitliyor birsey yemek istemiyor. 4 bucuk aydir zar zor birseyler yedirmeye calisiyorum. Ona yemekler yapip dokmekten cok yoruldum cok yiprandim. Iki kasik birsey yedirebilmek icin yarim saat ugrasiyorum. Formul mama icmesinde emmesinde bir problem yok. Boyle bir durum yasayanlar nasil cozum buldunuz neler yaptiniz benimle paylasirsaniz cok sevinirim.