KuzeyiinAnnesii Oğlum 8 aylık bu zamanada kadsr bizim odamızda yattı bazen yanımda bazen beşiğinde Kendi odasına almak istiyorum Hemen dibimizde sesini duymama gibi durumum yok telsizde var Ama gönlüm el vermiyor Sanki benim odamda daha güvendeymiş gibi hissediyorum Odasını ayırma işlemini nasıl yaptınız yardımcı olurmusunuz
Erselinannesi KuzeyiinAnnesii ah bu ben sözle 6.ayda ayıracaktim 8 aylık oldu hala benle geçen bir koydum gece görmeyince yanımda kötü hissettim gün boyu işteyim görmüyorum birde gece olunca ağır geldi
Bsrmrt KuzeyiinAnnesii benimde bebeğim 6 aylık oda yaptım gündüzleri orda yatıyor ama gece anne yanı yatağında uyuyor artık sığmıyor içine sık sık uyanıyor benimde geçirmem lazım ama nasıl. Çok garip bir duygu doğurmadan önce aman ne olcak odasında yatsın diyordum 😁
Ashlee KuzeyiinAnnesii 3 aylik 2 gun once gecirdim kendi odasina ilk gun biraz zorlandim dakika basi nefes aliyomu diye bakip durdum.bu gecede rahattik.Ne aglamasi ne huysuzlugu oldu zaman gectikce ayrilmaya oda zorlanacakti boylesi daha iyi oldu. Onemli olan sizin hazir hissetmeniz hazirsaniz koyun odasina biraz huysuzluk edebilir yerini arar buyumus cunku ama 2 gune alisir
Ozlemete KuzeyiinAnnesii bende 9aylikken ayirdim, inanin donme sesini bile duyuyorsunuz ve kendi odalarinda daha huzurlu uyuyorlar 🙂
KuzeyiinAnnesii Erselinannesi 🤦🏻♀️ Ama ayırmamda gerekli çünkü zorlanıyorum hiç ayıramıcam siz yine cesaret etmişsiniz 😊
Erselinannesi KuzeyiinAnnesii ettim 1 gece ayırdım ama büyüdükçe ise gitmek daha da zorlaşıyor en azından gece uyumadığım an gözümün önünde olması hoşuma gidiyor
KuzeyiinAnnesii Bsrmrt aynen bende odasında yatar falan diyordum hu bugun ha yarın derken 8 aylık olduk sanki odasında güvende değil gibi hissediyorum geçirsem iyi olacakda cesaretim yok 😊
KuzeyiinAnnesii Ozlemete duyucağıma eminim dediğim gibi telsizde var haklısınız Ama insan bi garip oluyor Fakat cesaret etmem lazım 🥰
Arven10 KuzeyiinAnnesii herkesin kişisel tercihi ben 4 aylıkken ayırdım hemen sesini duyuyorum hiç sıkıntı olmadı alıştı zaten şimdi tatillerde sıkıntı yalnız uyumaya alıştı beraber yatmak istemiyor gündüz yatağında oyun oynayarak alıştırdım ben dediğim gibi her zaman alışırlar yalnız uyumaya siz istiyor musunuz ayırmak o önemli
KuzeyiinAnnesii Arven10 aslında çok erken ayırıcakdım hep niyetim oydu 2 aylıkdı tam ayırıcam derken özel sebeplerden dolayı ayıramadım ve bu zamanı buldu ama dediğiniz gibi kendim hazır olduğum zaman kalkışmalıyım en kısa zamanda 😊
Gulcankaytn KuzeyiinAnnesii benim kızım da 50 günlük sleepyy kullanıyorum ıslak mendil de sleepy biz şuan 2 numara kullanıyoruz ama bu paket bitince 3 numaraya geçicez😊