Durununannesi07 merhaba en çok tabi şekerli olduğu in meyveleri sevdi ama biz ilk yoğurt la sonra sebze ile devam ettik 7.ayın ortalarında meyve ile tanıştık yani doktorumuz acele etmememizi söylemişti baya 8.aya kadar tadım ayı oldu blendırdan asla geçirmedim besinleri çatalla ezerek pütürlü verdim ilk başlarda öğürme olacağı için haşladığım sebzelerin sularından ekleyip açtım kıvamını sonra hep katı yedi şuan 9 aylık blw yöntemine geçtik kendi yiyor 🥳 asla pirinç unu nişasta şeker tuz salça kullanmadım 1 yaşına kadar da tuz salça ve şeker kullanmayı düşünmüyorum