Selamm kızlar biz yarın tam 4 aylık oluyoruz🥰 kontrole gidicez kg boy bilmiyoruz daha bakalm ne kadar almış henüz dönemiyor benim bebişim hep yüz üstü sırt üstü egzersiz yaptırıyorum olanak sağlıgorum ama yok dönmüyor yüz üstü durmayı seviyor kafasnı kaldırıp etrafı seyrediyor onun dısında cok oturmak istiyor 1 2 dk kucağımda oturtuyorum bu ay meme reddi huysuzluk vs çok savaş verdik normalde 1 kg alıyordı ama muhtemelen azalacaktır gün içinde oyun halısında vakit geçiriyor zeka kartlarını mutlaka gösteriyorum seviyor dişleri cok kaşınıyot elleri ağzında parmaıgmı damaklarıyla ısırıyor ve inanılmaz mızmız merak ediyorum sizinkiker nasıl ne gibi etkinlikler yapıyorsunuz? kilo boy dönme durumu nasıll?