Ebrudyg 14 aylık oğlum var emziriyoruum ve hala adetim düzene girmedi 40 gün oldu olmayalım normal mi yaşayan var mı acil Dr mi gitmeliyim
1anne1yavru Ebrudyg kızm 10 aylık 8 aylıkken 1 kez oldum Bi daha olmadım emzirirken normal diyorlar bende gitmedim doktora ortalık hastalık dolu gitmeli miyim bilmiyorum 🤷♀️
1Egmen Ebrudyg ben de emziriyorum, adetim düzenli ama ne zamandan beri öyle inanın hatırlamıyorum. Tecrübeli anneler paylaşır umarım, sağlıklı günler 🎈🎈🎈
Giraysmom20 Ebrudyg emzirirken beyin prolaktin hormonunu fazla salgıladığı için bu hormon yumurtanın çatlamasını engelliyor ve adete izin vermiyormuş 😊 ama bazı insanlarda adeti engellemiyor kimisinde engelliyor 😊
Ebrudyg 1anne1yavru bende ara ara oluyorum ama 40-45 buluyor 1 yıldan sonra düzene girmesi gerekiyor diyende var bende bilmiyorum hastalık her taraf