Dorukhansmom
Anneler bebegim 2 ay 14 günlük 1 haftadir ara ara go3uyordjm fakat kaka bulaşmıştır diyordum ama son 3-4 gundur takip ediyorum bebegimin bezini degistirirken çiş yaptigi kisimda sari bi leke oluyor pipinin geldigi kisimda ürik asit olabilir mi bu kadarlik bebekte? Doyuyorda karnida ac kalmiyor emziriyorum surekli hala 2 saatte 1 emziririm aglamiyorda huzursuzda degil basina boyle bisey gelen oldu mu?
Idrar yolu enfeksiyonu olabilir mi? Ilk bebegim o yuzden internettede arastirdim bisey bulamadim tam olarak anlayamadim.
Tecrubesi olanlar yardimci olabilir mi??
Dorukhansmom
Hic basina boyle bi durum gelen olmadi mi anneler???
Dorukhansmom
Kizlar?
Kayram
Oglumun bezindede bazi bolgeler asiri sari enfeksiyondan supheleniyorum ve bazen durduk yere boyle titreme hareketi yapiyor tabiri caizse civciv gibi silkeleniyor 😊 o ara cis yaptigini sizladigini falan dusunuyorum bakalim yarin hastaneye goturecegim nasipse hem bi genel kontrole hemde bu sikayetlerine sonuca gore yazarim size
Neroizm
Kiremit rengine yakinsa vucudunun suya ihtiyaci olabilir. Benim de oglumda oldu 1 aylikken. Doktor daha cok sivi tuketmesi gerektigini soyledi ve mama takviyesiyle birlikte gunde 2-3 cay kasigi su icirmemizi onerdi.