Gizem95 Ya kizlar ben sezeryan oldum 10 gun once. Suan sag alt karnimda elime bi sertlik geliyor orasi biraz şiş gibi. Basina gelen var mi nedir ne degildir? Doktora gidicem ama evham yaptim suan ben cok tekrar ameliyatlik biseyse diye 🙄
Atamom16 Gizem95 bende 38 gün önce sezaryen oldum benimde sağ tarafta şişlik çok ağrı yapıyodu doktoruma sordum ağrı kesici vermişti devam et 3 4 gün daha dedi eğer geçmezse gel dedi ağrı geçti zamanla şişlikte geçti bir doktorunuza danışın iltihap sanmıştım bende
Hulyasoner Benim dikiş yerinin hemen üstünde olmuştu. İltihaplandıgını soyledi doktorum, augumentin antibiyotik kullandım cabucak iyileşti