Kızlar bebeğim 3 ay 7 günlük ve süt alerjisi var anne sütü ile ilerliyoruz. Bunca zamandır çok şükür öyle huysuz huzursuz bir bebek değildi. Ancak 2 gündür uykuya dalmada çok ciddi sıkıntı yaşıyor yavrum ve buna bağlı hep mız mız ağlama modunda. Gözünden uyku akıyor memede uyuyor kucağımdan bırakmadığım sürece sorun yok ama kucağımdan bıraktıktan 15-20 dakika sonra uyanıyor. Dün akşam birden dalgınlığıma geldi ve yarım kase kayınvalidemin yaptığı işkembeden yedim ve 3-4 kaşık aldıktan sonra terbiyesinde yoğurt olduğu aklıma geldi.😔 bununla alakası var mı bilemedim hani daha önce daha fazla miktarda süt ve süt ürünü tükettiğim olmuştu böyle uykuya dalamama sorunu olmamıştı. Gece de öyle sabah 8 e kadar 2 defa uyanan bir bebekti. Şimdi 3-4 defa uyanıyor ama emmek için değil huzurluğu oluyor belli sallıyorum beşiğinde geri uyuyor ama tam uykuya dalmıyor. Neden olabilir birden bu şekilde olmasına anlam veremedim. Hani alerjisi için oldukça dikkat ediyorum. Tabi arada gözden kaçırdığım şeyler olabiliyor daha diyete yeni başladım sayılır. Huy mu değiştiriyor, bir sorunu mu var? Yardımcı olursanız sevinirim