Mrhaba arkadaşlar.kizim 15aylik 10 800kg.sleepy 4+kullanıyoruz..ancak sizdrima oluyor..siz bebeğinizin kilosuna göre kaç numara kullanıyorsunuz? Sleepy bezleri küçük mü anlamadım gitti..5numara alsam büyük mü gelir ? 4+ile 5 arasında kalıp farkı çok mu olur?