kizlar dün yaznistim fazla gören olmadi heralde oglumun buyuk ihtimal Süt Alerjisi varmis 2 ayimizdan beri vucutta kizariklar,mukuslu kaka, huzursuzluk bitmeyen konak sikayetimiz vardi doktor hep normal demisti ama bana normal gelmedigi icin burdanda okudum ögrendigim kadariyla süt yumurta kuruyemis diyetin yapmaya basladim kizariklik gecmeye basladi kobakda gecti sadece mukuslu kakamiz kaldi sonra oglum 4 bucuk aylik olduktan sonra ben yine ara ara yumurta yemege basladim (haftada 1 kez fln ) oglum 5 aylikken kakasinda kan gördüm yumurtayi kestim ama ara ara devam etti kan soradan gecti doktora gittim süt alerjisi dedi ama yumurta yemen lazim diyor oglunada ver eger alerjisi yoksa yumurta alerjisi ve sen vermessen ileride yumurta alerjisi olur dedi ne kdr yumurtayla erken tanisirsa vucudu okdr iyi dedi ama ben kakadaki kani yumurtadan diye dusunuyordum cunkunzaten süt diyeti yapiyordum ama doktorumuz öyle dusunmuyormus ne yapiyim simdi ben kizlar ?kafam karisti 😐 veriyimmi yumurta bi yandanda korkuyorum bide mesela yumurta yedim diyelim ALerjisi varsa ertesi gün hemenmi kan olur off 😪