17062019 Kizlar 18 aylik oglum gece 12de uyanip 180 cc mama iciyor birde sabaha karsi 180 cc iciyor.cok mu acaba? Kesemiyorum.icmeden mumkun degil uyumuyor.1 yasinda emmeyi birakti.
Sum87 17062019 çok fazla canım ama gündüz iştahı nasıl etkiliyor mu bıraktırmak istiyorsanız tüyo verebilirim bizimde doktorumuz saolsun bıraktırabildik 😊
mamAras 17062019 acıkmaktan çok alışkanlığa girmiş bu biraz uykuya dalmak için sanki yavaş yavaş azaltarak kesebilirsiniz bence
nikimikedi7 17062019 Doktorumuz gece beslenmesini 12 aylıkken bıraktırdı. Yarardan çok zararı oluyor çünkü. 2 yaşına kadar da gece yatmadan önce 260 cc içiyordu sadece. İki yaşından sonra süte geçtik, yine sadece yatmadan önce içiyor.
Erencinarinannesi 17062019 bence gerek yok ki o kadar mama içmesine ben kestim gece emzirmesini akşam 8 sabah saat 6 ya kadar meme vermiyorum o da genelde 7:30 da kalkar o zaman emziririm
17062019 mamAras Yani derin uykudayken bile aglayarak uyaniyor mama icin.mecbur yapiyorum bende.ama nereye kadar boyle olacak bilmiyorum.buyuk oglum 2 yasina kadar emdi.mama yemedi hic.oyuzden tecrubesizim bu konuda
Sum87 17062019 mama ölçeğini azaltarak bırakın 3 gün 3 gün düşürün sonra suya döncek zaten maması kendisi içmek istemicek 😊 bizim kutu devam süttü 200 ml içiyordu
mamAras 17062019 mamaylamı uyuyor ya da emerek mi uyuttunuz hep? Gündüz emerek uyuyorsa ilk önce onu düzenleyin gecede düzene girer böylece
Zeynepinannesiii Sum87 benimkide biberonu hayatta almaz ağzına ne su icer ne mama icer kitlemisler gibi kapatır ağzını bi meme acıyor 😂😂😂