6 aylıkken dekteksiz oturuyordu tam 7.aya girdik emeklemeye başladık. Şuan k koltuklara kalkıyor kendi TV ünitesine tutunarak kalkıyor bana da çok çabuk oldu givi geliyor bunlar şimdiden ne kadar dikkat edersek edelim düşmeler başladı kendini yürüyor sanıyor bizimki 😅