Goktug1308 Cgsibel valla benim cocuk surekli memede memede sakinliyo o yüzden yanımda sürekli örtü de taşıyorum kısa mesafe bi yere bike gitsem arabada direk memede
Erencinarinannesi Cgsibel müslini boynuma bağlayıp her yerde emzirdim alışveriş sahil gezme neresi olursa nerde yapışırsa yakama 😊
serebro Cgsibel genelde arabada emziriyorum yada kapalı bir alanda örtüyle emzirdim simdi pek fazla çıkmıyoruz ama çıkarken emzirip yanıma da kavanozda püre alıp çıkıyorum
BademsMam Cgsibel emzirme odası varsa orada yoksa üzerime örtü koyuyorum öyle emziriyorum. Emzirmek ayıp birşey değil. Normaldede arabada emziriyorum bir yere gidiceğimiz zaman
HYagmur Cgsibel genelde mescitleri kullanıyordum yada araba yakındaysa arabada en olmadı kuytu köşe buşup örtü örtüp eziyordum mağza kabinlerin de de emzirdiğim oldu😅
CemreKerem35 Cgsibel rahat bir yere geçip emziriyordum. Ama diyelim metroda falaniz ve çocuk kriz anında ise orada da emzirirdim muslin vs ile