mombeto
Ben de hep doymuyor mu diye düşünüyordum ama çok kaka yapıyor ve kilo alımı çok iyiydi doktora gittiğimde. Sanırım adapte olma çalışmaları ve güvende hissetmek istemesi. Ben başka birşey bulamadım . Beni de öyle yoruyor ki. Özellikle geceleri uyumadiginda. Saatte bir uyansa mutlu oluyorum. İnsanlar 2 saatte uyandırıp emziriyoruz diyorlar, şaşırıyorum