yerli-yummymummy Kızlar bazı anneler bebeklerin saçını Doğal papatyayla açıyormuş hemde bakım oluyormuş yapan var mı?
Sarisin yerli-yummymummy Ben boyamadan önce çok yapardım çocukluktan beri. Saçlarım kumral zaten. Uzunca bir süre yaptım sarı olmadı tabi ki ama çok doğal bir ışıltı olmuştu. Şu an pişmanım boyattığım için. Bebeğin saçını da yıkamadan önce biraz papatya suyuyla ıslatıp güneşlenme imkanı varsa çok iyi olur
yerli-yummymummy Tuba ya evet araştıyorum açmış olabilirim böyle bi konu dedim yapmışken hem kendime hem kızıma analı kızlı sürelim😀😂
Uzaymekiii yerli-yummymummy ben her yaz yapardım papatyayı demleyip sahile gittiğimde saçıma sıkardım sonra güneşte ne kadar kalırsam saçımın rengi o kadar açılırdı😍 bu sene kuzenim almıştı arifoğlunun papatya suyunu çok güzel oldu doğal ışıltı gibi. Bebeklere de yapılır bence ama güneş lazım🙄
yerli-yummymummy Uzaymekiii bende o ürüne baktım kendim için ama bebek için bilemiyorum bozulmasın diye kimyasal var az oranda acaba bebeği etkiler mı
Uzaymekiii yerli-yummymummy riske atmak istemiyorsanız siz de papatyayı demleyip fıs fıslı bi şişeye koyup kullanabilirsiniz hem doğal hem de içiniz rahat eder😌
Tortilla Bebeklerın sacı kumralsa daha kolay acılıor soyah gıbıyse zor. Gunese cıkmak gerekıyor sürdükten somra bu havalarda olmaz