Zeynepp0 Merhaba kizlar oğlum 4 aylık olucak hala kundakliyorum elinin tekini cikardigimda bile yüzüne vururak hareket ettirerek kendisini uyandırıyor önerileriniz neler nasıl birakicaz kundaklanmayi ?
[silindi] Zeynepp0 bir anda bırakmıyorlar benim oğlumda aynıydı. 4 ay 1 haftalıkken yavaş yavaş gevşek kundak yaptım. 1 hafta sonunda tek elini çıkartıp kundak yaptım. Zaten sonra iyice büyüdüğü için kundağa da sığmıyodu öylelikle tamamen bıraktık.
Zerr Zeynepp0 Zaten 6 aylık olunca kundak yapamıyorsunuz.. çok hareketli oluyorlar.. yan yatırmıştım ben kundaktan sonra
Kadriye043043 Zeynepp0 ben kundağı eldivenleri 11 günlükken bıraktım ama ilk zamanlar sizin yaşadıklarınızı yaşamadım değil ama şükür iyiyiz şimdi
Agustosbocegi Zeynepp0 bende yeni basladim birakmaya (4 aylik) gunduzleri hic yatmiyorum sallayarak dalmasini sagliyorum uyancak gibiylen yine salliyorum kirk dakika oyle ugrasiyorum sonra uyanmasina izin veriyorum geceleri yorgun dusuyo kundaksiz uyuyamiyo kundak yapinca hemen gozleri kapaniyo yarim saat sonra kundagi bollastiriyorum gece her bakmam da elleri disarda oluyo gece normalde bir kez kalkar eger kundagi sikiysa bile naparneder o elleri disari cikar 🙈 ins. birakacaz
Elifumsu Ben kızımı 5 aylık olana kadar kundakladım. Sonra baktım bayağı rahatsız oluyo. Elini cikarmaya calisiyo. Kundaksiz gunduz uykulari yaptik, sonra gece de deneyeyim dedim ve cok rahat uyudu. Ve kundaksiziz