Mom233734 sütün tabi ki yeterlidir, bir göğsünü tamamen boşaltmadan diğerine geçme , önsüt çol fazla su içerir o bittikten sonra yağlı süt gelir o yüzden en 20 dakika emzir bir göğsünü hele yenidoğansa daha fazla onun emmesi güçsüzdür henüz canını sıkma, doktorlar her fırsatta mamaya yönlendiriyor ciddi anlamda az kilo aldıysa yazık yavruya fakat 100 200 gr gibi eksiklee var ise çaba sarfet. Anne sütünün damlası edemez formül sütler