EgeMeva Süer Hocanın çok iyi olduğunu duymuştum ama SGK ile anlaşması yok. Farid Bey de önceden Liv deydi, onu da iyi diye duymuştum. Koru da Emil Aliyev var çok ilgili tavsiye ederim, Liv de çalışıyordu kendisi daha önce, memnun kalmıştım. Ben oğlumu Liv e götürüyorum ama