Oğlum 6 aylık olucak iki ay öncesi falan yüzü kıZarmıştı bizde öpmeden oluyor diye kimseye öptürmedik daha sonra dirseklerinde yaralar cıkmaya başladı çocuk doktoruna götürdüm kortizonlu ilaç versi yinede geçmedi zten 5 gün kullandım. Gecen hafta alerji bölümünden randebu aldım test yapıldı yumurta beyazına alerjisi cıktı. Bir hafatdır yumurta tüketmiyorum daha önceden hamur işi kek tatlı börek cok yapıp yemişitim. Ama yüzündeki kızarıklık geçmiyor nemlendirici kullan dedi bi ilaç vermesi böyle olan var mı siz neler yaptınız neler kullandınız