hanımlar Bacagımdaki batıklara naptıysam care bulamadım ters jilet, kese, iğneyle tek tek ayıklama hıcbıri fayda etmiyor. aynı yerden yıne batık olusuyr emzirdiğim için lazere gidemiyorum napmam lazım cildiyeye gitmek istiyorum ama hastane ortamını göze alamadım bır fıkrınız var mı sanki hıc alınmamış gıbı duruyor bacagım 😪😪