Duyguzeze benim 1 aylikken basladi dokulmeye yarisi gitmistir saclarimin😔7. Aydayiz biraz biraz azaldi dokulmesi, gebelikte dokulmeyen saclar dokuluyormus, imom latte diye bir takviye kullaniyorum, kestirecegim birde daha az gozume batar en azindan 😔