Arkadaşlar artık gerçekten bıktım ya, apartmanda oturuyorum. 1. Katta her dakka zile basiyorlar bebegim uyusa bile uyaniyor uyariyorum esim uyardi yine basiyorlar karsi dairede suriyeliler var çocukları surekli basiyordu uyardim yine basmata devam ettiler esim uyardi yine basiyorlar bazen baskalarida dahil herkese diyorum bebek var kapiya astik bebek var basmayin diye ise filan kalkamaz oldum uyuyan bebegim uyaniyor ya sürekli beni yaninda istiyor uyanincada ne yemek ne as ne is yapabiliyorum yoruldum esime dedim bantla zili olmaz diyor naoacam valla kafayi yiyecem yildim… Noktalama isaretlerine filan dikkat edemedim valla sinirden.