Arkadaslar bebegim 4 bucuk aylik mama icmiyor diye doktora goturduk uzun zamandir savas veriyordum cok az iciyordu doktorda sut alerjisi olabilir dedi (bu arada sadece mama iciyor emmiyor) raporlu bi mama verdi bunu kullan bir ay sonra gel dedi ama icime sinmiyor bunuda iciremiyorum test falan birseyde yapmadi bu sekilde alerjidir denilebiliyor mu tecrubesi olan var mi acaba