Bebeğim 3 aylık normalde uyandıktan 1.5 saat sonra tekrar uyutuyordum ama son 2 gündür aşırı uyumaya başladı ve uyandıramıyorum da. Mesela dün gece en son 1 de uyudu sabah 9 da uyandı mama yedi 8 saat kesintisiz uykudan sonra mamadan sonra yine bi 30 dk kestirdi 10 da uyandı 12 ye kdr öğlen uyanıktı 12 de tekrar yedirdim su an saat 3.5 ve ne yapsam kalkmıyor kaldırmaya calısınca ağlıyor. Böyle bi durum yaşayan var mı?