Leylamoms 4 ay 20 günlük ben pes ettim ve sağarak veriyorum 20 gün denemediğim şey kalmadı yok yok yok. Şuan sağıyorum bazen mama veriyorum o mutlu ben mutlu. Çünkü psikolojim bozulmuştu emzirme saati gelince kabus gibi hissederdim. 1,5-2 saat emzirmek zorunda kalıyordum oda zorla her ay kilo alımı çok iyi olan bebeğim geçen ay çok az kilo aldı o an bıraktım emzirmeye çakışmayı. 🤭 Eğer olmuyorsa sütünüz varsa sağıp verin takviye mama da verirsiniz.