Leylamoms azdı emzirirken de azdı. Sağdım süt arttırmak için herşeyi ama herşey yaptım.
Memeyi görünce başlıyo bağırmaya ve çok zor susuyo daha vermeden yani sadece görsün yeterli. Önceden geceleri uykuda falan az az emiyodu yine ama yok artık emmiyo. Mama damlattım üstten hani tutsun diye mamayı seviyo diye yok tutmuyo asla! Oyunlar ,şarkılar,yatarak,ayakta denedim dikkatini çeksin diye mememe resim renkler çizdim stickerlar yapıştırdım. Yani daha neler neler….. Emmiyo asla. Sağıyorum bende burda sadece sağıp veren cok kişi gördüm kendinizi üzmeyin napalım doysun da sağmışız,mama vermişiz farketmez kendimizi üzüp strese sokuyoruz. Ben üzüldükçe farkettim ki bebeğim de huysuzlanıyo iyice daha memeyi çıkarırken görürse öbür tarafa dönüp ağlamaya başlıyo artık kıyamıyorum bu kadar ağlamasına.. arada yine deniyorum ama zorlamıyorum.