Merhabalar benimm oğlum 1 yasına girdi ve dogdugu günden itibaren hiç beşiğinde uyumak istemedi ya ana kucağında yatırdık yada hamakta zaten kolik Bi bebekti sonra beşiğine alıştırmaya çalıştım on dk uyu hemen uyanırdı özellikle geceleri hu olay beki cok yıpratırıdı cocok beşik dışında heryerde uyurdu sonra kendi yatağımıza ortamıza almaya basladık orda cok guzel uyuyor ama beşiğe alsam hemen uyanıyor ileride nasıl yapıcaz sürekli bizim ortamızda mı yatacak bilemiyorum gerçekten aynı sorunu yaşayan anneler varmı tavsiyeleriniz nelerdir