Akcabeytas Merhabalar, aranızda kullanan var mı? Benim bebeğim zaten gazlı ve kolay kabız olan bir bebek,doktorumuz verdi alerjiden dolayı ama korkuyorum vermeye kızıma 😔
KardelenYB Akcabeytas merhaba,sındıırlmesi zor bir mama kaç aylık bebeğiniz neden neocate verdı çok mu ağır gecıyor smılac alimentum daha kolay sindiriliyor
Lyla07 Akcabeytas biz bir ara kullandık, kabızlık sorunumuz yoktu ama bağırsaklarını çok çalıştırmıştı normalde günde 2 kez kaka yapardı o mamayı kullanınca 4-5 olmaya başladı sonradan keçi sütü mamaya geçtik yine düzene girdi 🙏
Atomkarinca Akcabeytas merhaba biz progomin as deniyoruz ama icmiyo zaten zorla 30 cc falan gun de 1 kere deniyorum emiyo bu arada ben diyet yapiyorum kaç aylık bebeğiniz
KardelenYB Lyla07 biz o mama ya gecınce 3 günde bir yapmaya başladı doktorumuz sındırılmesi zor bir mama similac alimentuma geçelim dedi bebeğiniz kolay sındırmıs demek 🧸
Akcabeytas Atomkarinca 2 aylık şuan benşm kızım başından beri emmiyor sağıp veriyprum sadece ama yetmiyor tabi
KardelenYB Akcabeytas benim kızımda öyle biz de 2 aylığız günde sadece ıkı kere mama verıyorum geri kakan meme diyet olarak süt ve süt içeren hersey tahin dana et yemiyorum sütümü rahat emmeye başladı yanında relaktaz kullanıyorum 10 dk bekletiyorum sütümde sonra veriyorum bu sekılde iyi gidiyor çok gazı oluyor çıkarana kadar uğraşıyoruz ama en azından canı acımıyor artık mama da ilk iki gün kabız yaptı ama sonra günde bir defa ya dondu sımdı 3 gündür yıne yapmıyor ama zorlanmıyor en azından
Akcabeytas Atomkarinca verdim 90 cc içti şuan çok mutlu oldum ☺️ İnşallah kabızlık vs yapmazda sıkıntı çekmez yavrum
Akcabeytas KardelenYB inşallah bizdede sıkıntı olmaz bakalım aslında evolvia rp de içlerinde en iyi tadı olanıymış kolay da sindiriliyormuş olmadı ondan isticez doktorumuzdan