dontsleppyunhappy Nur006 canım benim 1 aydır kullanıyorum. Allah herkesin yardımcısı olsun, egzamadan uyuyamıyor du, kendini yoluyordu.
zeyn09 Nur006 benim bebeğimdede 2 aylıkken çıktı canım kendi doktorunun verdiği kremleri kullandım süt diyeti yaptım sonra tekrarladı yine alerji doktoruna gittik çok iyi bi doktordu 2 krem verdi diyetimi açtı. Önemli olan vücudunu kuru bırakmaman. Hergün yıkamasanda malum kış mevsimindeyiz vücut nemlendiricisini kullan mutlaka ve duştan sonra vücudunu kurulama 3 dk içinde nemlendiricisini süt demişti doktorumuz. Mustelanın stelatopıa serisi var egzamalı ciltler için onun vücut losyonunu ve yüz kremini kullanıyorum çok memnunum.her gittiğim doktorda bunları tavsiye etti. 8 aylığız bi daha tekrarlamadı çok şükür 🌸
dontsleppyunhappy Nur006 canım mustella cok iyi gerçekten, ama mustela stelatopia balm olanını alman lazım, özellikle balm yazsın onu al, çünkü o daha yoğun. Ben hergun duş aldırıp vucut nemliyken onu sürüyorum bol bol. Günde 3 kere sürüyorum.