bself33 Merhabalar kızlar benimde 10 ay 17 günlük bı kızım var yeme içme sekliniz nasıl neler veriyorsunuz kahvaltı öğünü yiyorlarmi benim kızıma hala basaramadim sizler neler uyguladiniz ?