Merhaba anneler bunu utanarak yazıyorum çok özür dilerim şimdiden ..
konumuza gelirsek ev hanımıyım evleneli 1,5 sene oldu eşim malulen emekli bu yüzden sigortalı bir işe giremiyorum 5 aylık Bebeğim var evde para kazanmam için elime güzel bir gelir gelmesi için neler önerirsiniz amugurini oyuncak çok azda olsa yapıyorum geliştirmeye çalışıyorum sizce bu işten gelir kazanabilir miyim fikirleriniz benim için önemli 😔