Merve2756 kimdi acaba ben 4 aylil olcumunde ebeye cok oturmak isyiyo ikinarak kalkmaya calisiyo dedim kesinlikle yapma 6. ayi beklicez dedi ayagini ustune kaldiriyim mi diye sorsam beni parcalardi herhalde 🙈 hem ayagini gucunu o yatar pozisyonda ki hareketinden de anlayabilirsin ben ayaklarinin ucuna oturdugumda neseliylen hep beni tepmeliyo gucunu ordan anliyorum