ZeynepTlc tablonun bir üst sınırı yada bir alt sinırı sıkıntı olmuyormus. Sert düşüşler ve sert yükselişler önemliymiş. Mesela senim bebeğin yüzde 25 persantilden 97 ye bir ayda çıktıysa sıkıntı ama zaten hep büyüktü, büyük de seyrediyor düzenı buysa sıkıntı değil. Şimdi bende sağlık ocağından geldim. Hemşire doktor böyle anlattı, daha önce de radyoloji doktoru, endokrin de böyle anlattı. Boş yere canını sıkma. Bende iki aydır kendimi yedim küçük diye çok şükür sıkıntı yokmuş.