ikizlerinannesi Kızlar ikizlerim daha 5 aylık lohusaliğim biter bitmez adet gördüm 3 ay düzenli bir sekilde ama 2 aydır hala adet olmadim bu sabahta kahverengi lekelenmelerim oldu korktum acikcasi bugun butun adet belirtilerim var korkuyorum acikcasi hic byle bisey basima gelmemisti cnku adet olacagim zaman direk kanama seklinde hep adet gordum ben test yapmaya bile korkuyorum ya varsa diye tek cocuk olsa bende inanin hic korkum olmaz varsa vardir derim ama iki tane bebek ee bide hamileysem heoten mahvolurum yani korunuyodukta (prezervatif ile) byle biseye ihtimal veremiyorum ama yinede bilemiyorum prezervatifle korundugu halde hamile kalan varmi acaba 😫😥
thelake ikizlerinannesi prezervatif o kadarda güvenli bisey degil aslında hicbir korunma yöntemi %100 güvenli değil Allah gönlüne göre versin cnm 🤗