Kızlar abimi işten çıkarmışlar hiçbir gereköe göstermeden .o da hıcbıseye imza atmamış . Acaba nereye şikayet edebiliriz . İşsizlık parası vs gibi şeyler almak için bilen varsa yardımcı olur musunuz.. cevao veremeyebilirim oğlum durmuyo . Şimdiden teeşekkür ederimm 🙏