Prenses_annesi22 Kızlar nolur bılen yardım etsin.Kızım 1 ay 28 günlük dün ilk defa sarı yeşil mukuslu kaka yaptı esim üsütmüş olabılır dedı ama hem mama hem süt verıyorum normalmıdır yoksa doktora götürmem gerekıyor mu ? Basına gelen var mı
Emeleymen Prenses_annesi22 canim sari olmasi normal yesil olmasi ve mukuslu olmasi enfesiyon yada alerjisi olabilir
Balsevgi Prenses_annesi22 bizimde yeşil mukuslu kaka oldu 3 aylıkken kaka testinde mikrop çıkmadı yumurta yemeyi kestim düzeldi alerjisi varmış
Emeleymen Prenses_annesi22 Prenses_annesi22 evet canm bide bezin remini cek yada direk bezi doktora götür daha iyi olur
Prenses_annesi22 Xyz1234 cnm doktordan cıktım şimdi doktor sarı,yeşil ve kahve kaka normal dedı önmlı olan sıyah,kırmızılı ve beyaz dedı.
Prenses_annesi22 Xyz1234 yok cok şkur zten alerjı ypck bsy yemıyorum bnm vucudum da alerjenık sac boyası,fzla cıkolata,yumurta,domates ve bharat alerjm vr 🤣 dkkt edyorm beslnmeme cok şkur saglıklı kızım