Zehrabaysan Asyaybuke canım sen soru sormuşsun ben de normal benden daha çok düştü dedim nerde amacından sapma?Soru sormuşsun cevap verdik insan gibi ne bu tavır
Asyaybuke Zehrabaysan bizden 400 düştü ama güzel kilo almıştı demişsin. Yani o düşülen g bizi çok etkilemedi demeye getirmişsin lafı 😀
Asyaybuke Zehrabaysan hala arkasındayım dediğimin. Nerdeyse yarım kilo düşmüş. Çok saçma. 200 neyse ama 400 saçma