Şimdi hanımlar burada amacım kimsenin bebeğiyle kendi bebeğimi kıyaslamak değil. Bebeğim hafta sonra 3 aylık olacak. Bugün sağlık ocağına gittik kilo için 5970 g tarttı. Doğum kilosu 3500 dü. Üstünde bir bluz ve pijaması vardı. Hemşire 5800 diyelim dedi kilo için. Bana fazla yuvarladı gibi geldi kilosunu. Siz ne diyorsunuz ?