Merhaba kaç günden beri. Kas ve eklem ağrılarım vardı. Midem de bulanıyordu. Acilden kan verdim. Internetten baktim sonucunu da bir değerim düşük ve bir değerim yüksek cıkmış. Internetten baktim kötü şeyler yazıyordu. Bebeğim evde diye sonucları da göstermeye gidemiyorum. Sağolsun kaynanam geldi hemen gitti. Anlayan bir hemşire varsa bakabilir mi acaba. 