Benim oğlum da 3 ay 4 günlük uzun süredir aguluyor, biz konuşunca sesi ile karşılık veriyor. Başını dik tutuyor, oyun halısında yüzüstü yatırımca başını kaldırabiliyor. Sırt üstü yatırınca yan dönüyor. Anne yanı beşikte gece sürüne sürüne dibime kadar geliyor 😂 doktorumuz bu ayını bol bol oyun halısında yerde sırtüstü ve yüzüstü geçirsin dedi 😊