Dilos01 elizabeth kız adama bi masaj falan yapaydın 😃😃😃aynı benim koca da öyle hafta sonu yasak oturuyor öyleyken yorgunum diyor djdjdjdj😃😃bizim yerimize geçseler hoşaf olurlar o zaman
elizabeth Dilos01 aynen öyle evde otururken yoruluyor 😂 nazlı benim kocam kadın olsa nazından çekilmezdi 😀
Dilos01 Ozgeruya ana olmak çok zor 😃kolay yanı ise aklıma gelmedi çocuk buyur okula gidecek olur dersleri olur okutmayı yazmayı öğretirsin sürekli evladınla meşgul olursin yanı her yaşta
Ozgeruya Dilos01 evet cnm ama cok guzel bi duyguda uykusuzda kalsan yorulsanda bi gülmeleri herseyi unutturuyor 🙂
Ozgeruya Dilos01 evet cnm🙂 3 haftadır kızım cok gec uyuyor bazen kızıyorum kendi kendime bi bakıyo bana gülüyor hemen geçiyor 🙂
Hunilianne Dilos01 valla bütün gün salonda bilgisayar önünde Home office çalışıyor. Su an bile birilerine İngilizce ayar veriyor ama sorsan asiri yorulmuştur 😂😂 evin icinde deli dana gibi koşturan ben yorulan o😂
Dilos01 Ozgeruya niye geç uyuyor canım atak mi acaba bizimki de 2 saat uyurdu 1 saate indirdi bazen 45 dakka gündüzleri 😥yavaş yavaş 3 aylık olacak acaba onun belirtisi mi diyorum kendi kendime
Ozgeruya Dilos01 yok cnm ya atakta değiliz ama cok gec uyuyor 2-3-4 bu hafta nedense. Doktora bile götürdük ilac verdi bakalim onu kullanıyoruz yaninda yatir dedi ama yanimdada yatmiyor alismadi çünkü
Dilos01 Hunilianne ahahahah😃😃oturarak çalışmak da zor kız demek ki o oturarak tüm enerjisini harcıyor ah KESK’e bende oturarak enerjimi harcasam senin dediği gibi deli dana gibi bi çocuk bi ev bi yemek koşuşturuyoruz 😃😃😃😃