Merhaba 7ay 7gunluk olduk sabah kaçta kalkıp ilk anne sütü veya formül süt verditken sonra öğle akşam ara saatli olarak ne şekilde besliyorsunuz menü oluşturuyordu ya arkadaşlar jet şekilde yazabilir misiniz çok memnun olurum ne yapacağımı bilmiyorum bazen… Birde günde kackez uyuturyorsunuz