birkelebek normal doğum yapmama ragmen benim sütüm gelmedi bebegim de asla tutmadi emmedi belki tutup emse gelecekti sarılık olacak diye mecbur mama verdim kendim sağıp vermeye başladım sonra mamayı tamamen kestim 2 hafta mama vermiş oldum benimki de hiç uyumaz hep ağlardı belki de açtı. Mamayı kesince zaten uyku uyumaz oldu. Benim bebeğim birde nazlı emiyordu. Ben ilk 6 ay anne sütü diye direttim galiba. O yüzden biraz zor büyüdük. Senin bebegin emiyor ve sütün geliyormuş. Çenesi kuvvetlenecek emzirmeye çalış. Belki gaz dan ağlıyor çocuk. Bana da sürekli böyle dediler o kadar sıkıntı çektim ama vermedim doktora sordum kilosu iyi verme dedi. Birazda mama kolaya kaçmak gibi oluyor uyusun diye. Etraftan duyduğum bu şekilde gece mama içirip yatınca hiç Uyanmıyor bebek sende rahat edersin mama ver diyeni duydum. 🤷🏼♀️