Bebeğim 2,5 aylık rota asısının 2 doz olanını 3 ve 5 aylarda yapıyorlarmış bız il dısına çıkacağımız ıcın gttıgımız yerde ne olur ne olmaz dıye gitmeden yaptırmak ıstıyorm sağlık Ocagı verem asısıda canlı Buda canlı arasında 1 ay olması lazım dedı bızım 15 gün olacak arada acaba böyle yaptıran oldu mu yaptırabılır mıyım bılgısi olan varsa yardımcı olur musunz??