yagmur19_ Kızlar bebegim 51 günlük yüzü boynu isilik olmaya başladı ve ayni zamanda kuruyor. Hastaneye gitmedim doktor nemlendir dedi. Vücudunda bir sey yok. Siz neler kullandınız? Birde vücudu bembeyaz ama yüzü sari gibi siz yaşadınız mi böyle bir sey
Olric11 yagmur19_ ısılık bizde de oluyor şapka takınca sadece diğer sarılıgı. Bilmiyorum geçmiş olsun