Merhaba Sevgili Anneler :))
Kizim 21 aylik ve bazen cok sinirli oluyor, durduk yere agliyor, her istedigi olsun istiyor, be desem tam tersini yapiyorr. Aslinda su an cok normal bu yaptiklari ama bazen ben mo bi yerde yanlislik yapiyorm diye dusunmeden edemiyorm ne yazikki :(
Sizlerde de bu tarz durumlar var mi ???
Bu durumlar icin cozum yollariniz nelerdir ?
Bu durumlari yasayan annelerle konusursam daha iyi hissedecgimi dusunuyorm :)))