Esraugur2310 Kızlar yüzünüze falan uyguladığınız cilt bakımları var mı evde yaptığınız yada aldığınız neler yapıyorsunuz ?
Balkizlarim Esraugur2310 canım sadece Türk kahvesi telvesi sürüyorum 15 dk bekletiyorum yikiyorum bide gülsuyu ile 🌸🤗
Minnagimm Esraugur2310 haftada 2 gun kil maskemi yaparim cildim yagli oldugu icin ozel sabunumla yuzumu yikar nemlendiririm dus almayi ihmal etmem diyet yapiyorum sezeryan gobisimden kurtulmam gerek giyim kusamima dikkat ederim kas biyigimi duzenli alirim 😊
Ata0905 Esraugur2310 evde bişey yapmıyorum temizlik önemli cildinize uygun bir jel veya sütle temizleyip tonikleme yapmak lazım . Üzerine uygun nemlendirici ve göz çevresi .gündüz evden çıkmasaniz bile güneş koruyuculu bir krem. Makyaj mutlaka temizlenmeli . Haftada bir bir peeling yapılmalı. Ölü deri ve gözenekler için. Mümkünse 6 ayda bir profesyonel temizlik . Marketten katolagtan ürün alinmamali . 🌸
Deletedmom_29 Esraugur2310 yüz temizleme kopuguyle yıkıyorum. Seyreltilmiş elma sirkesiyle tonik yapıyorum. Nemlendirici krem ve Argan yağıyla nemlendiyorum yüzümü. Kol ve bacaklarımi da nemlendiriyorum duştan sonra losyonla bu kadar 🤷🏻♀️
Esraugur2310 Balkizlarim türk kahvesini bende yapıyorum kuzum yumurta akı ile bal yapıyorum birde 😊 bunlar haricinde yapabileceğim biseyler var mı acaba ? Gül suyunu hic denemedim birde
Esraugur2310 Minnagimm Bugün kuaföre gidecegim kaş bıyık icin ağda mı evde yapacağım Kayinvalidemle görumcemle bakım günü yapalim dedik 😄
Esraugur2310 Ata0905 Teşekkür ederim genelde kataloglardan alisveris yapıyorum zaten ürünlerini kullandığım iki katalog var sadece o kadar.
Alinadefne Gül suyu ıle peılıng yapıyorum sabahları sabunla yıkarım yuzumu. Boyle kil maskesi dıgeraldıgım kremler vs. Kullanırım
Nzkml Neutrogena visibly clear sivilce karşıtını günde iki kez kullanıyorum. Himalaya yüz temizleme jeliyle de günde bir kez yüzünü kullanıyorum. Gün içerisinde duruma göre gülsuyu veya kantoron yağı sürüyorum. Sürekli olarak temiz tutmaya çalışıyorum.
Esraugur2310 Nzkml Bende hergün kendime özel sabunla falan yıkıyorum her hafta düzenli kahve telvesiyle maske birde yoğurt bal limonsuyu ile maske yapıyorum kil maskesi kullanıyorum hani bunlar haricinde yapabilcegim seyler var mi merak ettim göz altlarini aydinlatmak icin neler yapabilirim acaba
Olric11 Esraugur2310 yves rocher yüz yıkama jeliyle yıkıyorum Yves rocher gözenek sıkıştırıcı tonikle siliyorum sonra nemlendirici kremle nemlendiriyorum haftada üç kere yapıyorum ayriyetren her sabah yüzümü yıkadıktan sonra loreal nem terapisi kullanıyorum
Esraugur2310 Areniko ya yapmadigim zaman kendimi kötü hissediyorum 2 cocukla kendimi boşlamis gibi oluyorum 😁
Esraugur2310 Minnagimm kesinlikle çok iyi geliyor kayinvalidem cocuklara bakiyorken bugünü kendime ayırayim dedim 🤭