Gokturkcum Minnakannesi1 biz calgel kullanıyoruz doktorumuz o da iyidir ama dencol da yazıyorum bu daha da etkili demişti ama bize calgel daha çok fayda etti 2. Tüpü aldık hatta yeni💜
GunesliHayat Jel olarak calgel aldım fakat jelden ziyade tetagil diş granülü kullanıyorum.tamamen doğal içerikli bir toz ve bebeğin ağzında eriyor aynı zamanda ağız içi bakımıda yapıyor.Doktorunuza danışın derim :)