Damlaaa Selam anneler oğlum 3 ay 20 günlük 1 aylıkken sünnet yaptırdık çok hızlı ve güzel iglesti sünnetten 1 hafta sonra kontrole gittiğimizde doktor masaj gösterdi ileri geri yaparak yapışmasını engel olmak için ama 3 ay geçti sünnet olalı dün yapışıklık fark ettik bu sabah doktora götürdük geriye hızlı bi şekilde çekerek açıp krem sürdü biraz kızardı o sırada az önce altını açarken şişkinlik fark ettim hafif yapışan kenarı şişmiş başına böyle bişey gelen varmı ☹
Siracseda Damlaaa başıma gelmedi hiç geçmiş olsun ama bence başka bir doktora götürün erkeklerde en çok hassas yer ordasi sonuçta başka bı doktora göstermeniz de fayda var
Lilipo Bizimde bugün ittirerek açtı bianda 😪 ben sadece göstermek için gitmiştim. Çok ağladı krem verdi bepanthon plus. Açtığımda çok az kan ve bütün pipisi kızarmıştı sizinde bütün pipi kızarmışmıydı. Eve getirip krem sürüncd çok ağladı yoksa bepanthen mi yaktı anlamıyorum ki.uyuyamıyorum düşünmekten. Ne kadar sürede geçti sizin?