mom0989 Mico canım o bebekten bebeğe değişiyor beze göre de değişiyor. Prima premium kullanıyoruz 5 numara kızım 9 kg da başlamıştık Çünkü bacakları etliydi
Mom9 Mico 12kg civarı sleepy külot bez 5 kullanıyorum ama artık 5+ya geçicem sıkıyo iyice bacaklarını
s_koc 8250 4 no kullanıyorum 5 e geçsem mi diyorum ana 5 no da 11 kilo diyor kullanan varsa cevap yazabilir mi cok mu büyük? (Prima pure kullanıyorum)
deryata s_koc 4 ile 5 arasında fazla fark yok canım al bi dene. büyük gelirse kenara koyarsın zarar değil. 12 kiloyuz 5 numara kullanıyorum.
2balbiranne Mico 5 numara kullanıyorum kızım 12 kg 20 aylık, canbebe kullanıyordum hiç sızdırma yoktu da artık canbebe zor bulunuyor diye mecburi molfix aldım memnun değilim iki damla yapsa bir damlası taşıyor 🤦🏻♀️
Kirazanne Mico yorumları okuyunca bi kere daha bebekten bebeğe fark ettiğini anlamış oldum çünkü oğluşum minyon gözükse de 5 aylık 8.200 ve sleepy 6 numara bile bacaklarında çok iz yapıyor 🤷🏻♀️